ایفیلئیٹ مارکیٹنگ (Affiliate Marketing)
ایفیلئیٹ مارکیٹنگ فروخت کو بڑھانے (Drive Sales) اور آن لائن آمدنی پیدا کرنے کا ایک مقبول حربہ (Popular Tactic) ہے۔ برانڈز اور ایفیلئیٹ مارکیٹرز دونوں کے لئے انتہائی فائدہ مند ہے۔
- 81 فیصد برانڈز اور 84 فیصد پبلشرز ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کی طاقت (Power of Affiliate Marketing) سے فائدہ اٹھاتے ہیں، یہ ایک ایسا اعداد و شمار ہے جس میں اضافہ ہوتا رہے گا کیونکہ امریکہ میں ہر سال ایفیلئیٹ مارکیٹنگ اخراجات میں اضافہ ہوتا ہے۔
- امریکہ میں ہر سال ایفیلئیٹ مارکیٹنگ اخراجات میں 10.1 فیصد اضافہ ہوتا ہے یعنی 2020 تک یہ تعداد 6.8 ارب ڈالر تک پہنچ جائے گی۔
- 2018 میں، مواد (Content) کی مارکیٹنگ کے اخراجات روایتی مارکیٹنگ اسکیموں کے ٪62 ہونے کا اندازہ لگایا گیا جبکہ بیک وقت روایتی طریقوں (Traditional Methods) سے تین گنا آگے بڑھ رہا ہے۔ درحقیقت، آن لائن کیے گئے تمام احکامات میں سے 16 فیصد کو ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے اثرات سے منسوب کیا جا سکتا ہے۔
- مارچ 2017 میں، ایمیزون کا ایفیلئیٹ ڈھانچہ تبدیل ہوا، جس نے تخلیق کاروں کے لیے مصنوعات کی آمدنی کا 1-10 ٪ کی شرح پیش کی، جس سے ایفیلئیٹ افراد کو ان کی غیر فعال آمدنی (Passive Income) کو ڈرامیٹک طور پر بڑھانے کا موقع فراہم کیا گیا۔
- جیسن اسٹون کی ایفیلئیٹ مارکیٹنگ ، جسے بطور ملینئر مینٹور (Millionare Mentor) کہا جاتا ہے، 2017 میں صرف جون اور جولائی کے مہینوں میں ریٹیلرز کی فروخت میں 7 ملین ڈالر کا ذمہ دار تھا۔
ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کیا ہے؟(What Is Affiliate Marketing?)
ایفیلئیٹ مارکیٹنگ وہ عمل ہے جس کے ذریعے ایک ایفیلئیٹ کسی دوسرے شخص یا کمپنی کی مصنوعات کی مارکیٹنگ کے لیے کمیشن حاصل کرتا ہے۔ ایفیلئیٹ صرف کسی پروڈکٹ کو تلاش کرتا ہے جس سے وہ لطف اندوز ہوتا ہے، پھر اس پروڈکٹ کو پروموٹ کرتا ہے اور ہر فروخت سے منافع کماتا ہے۔ فروخت کو ایک ویب سائٹ سے دوسری ویب سائٹ سے ایفیلئیٹ لنکس کے ذریعے ٹریک کیا جاتا ہے۔
(How Does Affiliate Marketing Work?) ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کیسے کام کرتی ہے؟
چونکہ ایفیلئیٹ مارکیٹنگ تمام پارٹیوں میں مصنوعات کی مارکیٹنگ اور تخلیق (Creation) کی ذمہ داریوں کو پھیلاتے ہوئے کام کرتی ہے، لہذا یہ مختلف افراد کی صلاحیتوں کو زیادہ مؤثر مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے لیے فائدہ اٹھانے کا انتظام کرتی ہے جبکہ شراکت داروں کو منافع کا حصہ فراہم کرتی ہے۔ اس کام کو کرنے کے لیے، تین مختلف جماعتوں کو شامل ہونا چاہیے
1. بیچنے والے اور مصنوعات بنانے والے۔
2. ایفیلئیٹ یا اشتہاری (Advertiser)۔
3. صارفین.
آئیے ان تینوں فریقوں کے پیچیدہ تعلقات (Complex Relationship) کا جائزہ لیتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ایفیلئیٹ مارکیٹنگ ایک کامیابی ہے۔
1. بیچنے والے اور مصنوعات بنانے والے۔
سیلر، خواہ انٹرپرینیور (Entrepreneur) ہو یا بڑا انٹرپرائز (Enterprise)، ایک فروش، مرچنٹ، پروڈکٹ تخلیق کار، یا مارکیٹ میں مصنوعات کے ساتھ خوردہ فروش (Retailer) ہے۔ پروڈکٹ فزیکل ہو سکتی ہے، جیسے گھریلو سامان، یا سروس، جیسے میک اپ ٹیوٹوریل (Tutorial)۔
برانڈ کے طور پر بھی جانا جاتا ہے، بیچنے والے کو مارکیٹنگ میں فعال طور پر شامل ہونے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن وہ اشتہاری بھی ہوسکتے ہیں اور ایفیلئیٹ مارکیٹنگ سے ایفیلئیٹ آمدنی کے حصول سے منافع حاصل کرسکتے ہیں۔
مثال کے طور پر، بیچنے والا ایک ای کامرس مرچنٹ (E-Commerce Merchant) ہو سکتا ہے جس نے ڈراپ شپنگ کا کاروبار شروع کیا اور اپنی مصنوعات کو فروغ دینے کے لیے ایفیلئیٹ شدہ ویب سائٹس کو ادائیگی کرکے نئے سامعین تک پہنچانا چاہتا ہے۔ یا بیچنے والا ایک کمپنی ہو سکتی ہے جو ایفیلئیٹ اداروں کو اپنے مارکیٹنگ سافٹ ویئر کو فروخت کرنے میں مدد دیتی ہے۔
2. ایفیلئیٹ یا پبلیشر(Affiliate or Publisher)۔
پبلیشر کے طور پر بھی جانا جاتا ہے، ایفیلئیٹ یا تو ایک فرد یا کمپنی ہو سکتی ہے جو بیچنے والے کی مصنوعات کو ممکنہ صارفین کے لیے پرکشش طریقے (Appealing Way) سے مارکیٹ کرتی ہے۔ دوسرے لفظوں میں، ایفیلئیٹ مصنوعات کو پروموٹ کرتا ہے تاکہ صارفین کو قائل کریں کہ یہ ان کے لیے قیمتی یا فائدہ مند ہے اور انہیں مصنوعات خریدنے پر راضی کریں۔ اگر صارف پروڈکٹ خریدنا چھوڑ دیتا ہے تو، ایفیلئیٹ آمدنی کا ایک حصہ وصول کرتا ہے۔
ایفیلئیٹ افراد کے پاس اکثر خاص سامعین (Special Audience) ہوتے ہیں جن کی وہ مارکیٹنگ کرتے ہیں، عام طور پر سامعین کے مفادات پر کاربند رہتے ہیں۔ یہ ایک متعین مقام یا ذاتی برانڈ (Private Brand) بناتا ہے جو ایفیلئیٹ صارفین کو اپنی طرف راغب کرنے میں مدد کرتا ہے جو کہ پروموشن پر عمل کرنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔
3. صارفین.
چاہے صارف اسے جانتا ہے یا نہیں، وہ (اور ان کی خریداری) ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے ڈرائیور ہیں۔ ایفیلئیٹ افراد ان مصنوعات کو سوشل میڈیا ، بلاگز (Blogs) اور ویب سائٹس پر شیئر کرتے ہیں۔
جب صارفین پروڈکٹ خریدتے ہیں تو بیچتے اور ایفیلئیٹ منافع (Affiliate Profit) بانٹتے ہیں۔ بعض اوقات ایفیلئیٹ یہ ظاہر کر کے صارفین کے ساتھ پیش پیش رہنے کا انتخاب کرے گا کہ وہ اپنی فروخت کے لیے کمیشن وصول کر رہے ہیں۔ دوسری بار صارفین اپنی خریداری کے پیچھے ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے بنیادی ڈھانچے (Basic Structure) سے مکمل طور پر غافل ہو سکتے ہیں۔
کسی بھی طرح، وہ ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے ذریعے خریدی گئی مصنوعات کے لیے شاذ و نادر (Rarely) ہی ادائیگی کریں گے۔ منافع کا ایفیلئیٹ حصہ خوردہ قیمت (Retail Price) میں شامل ہے۔ صارف خریداری کا عمل مکمل کرے گا اور پروڈکٹ کو معمول کے مطابق وصول کرے گا، ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے نظام سے متاثر نہیں ہوگا جس میں وہ ایک اہم حصہ ہیں۔
(How Do Affiliate Marketers Get Paid?) ایفیلئیٹ مارکیٹرز کو کس طرح ادائیگی کی جاتی ہے؟
اصل میں ایک پروڈکٹ بیچنے کی پریشانی کے بغیر پیسہ کمانے کا ایک تیز اور سستا طریقہ، ایفیلئیٹ مارکیٹنگ ان لوگوں کے لیے ناقابل تردید ڈرا (Undeniable Draw) ہے جو آن لائن اپنی آمدنی بڑھانا چاہتے ہیں۔ لیکن بیچنے والے کو صارف سے جوڑنے کے بعد ایک ایفیلئیٹ کس طرح ادائیگی کرتا ہے؟
صارفین کو کِک بیک حاصل کرنے کے لیے ایفیلئیٹ کے لیے ہمیشہ پروڈکٹ خریدنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ پروگرام پر منحصر ہے، بیچنے والے کی فروخت میں ایفیلئیٹ کی شراکت کو مختلف طریقے سے ماپا جائے گا۔
ایفیلئیٹ کو مختلف طریقوں سے ادائیگی مل سکتی ہے
1. پے پر سیل (Pay Per Sale)۔
یہ معیاری ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کا ڈھانچہ ہے۔ اس پروگرام میں، مرچنٹ ایفیلئیٹ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی (Strategy) کے نتیجے میں صارف کی جانب سے مصنوعات خریدنے کے بعد مصنوعات کی فروخت کی قیمت کا ایک فیصد ادا کرتا ہے۔ دوسرے لفظوں میں، ایفیلئیٹ کو درحقیقت سرمایہ کار کو معاوضہ ملنے سے پہلے پروڈکٹ میں سرمایہ کاری کرنی چاہیے۔
2. پے پر لیڈ (Pay Per Lead)۔
ایک زیادہ پیچیدہ نظام (Complex System)، فی لیڈ ایفیلئیٹ پروگرام ادائیگی (Pay per lead affiliate program) لیڈز کے تبادلوں کی بنیاد پر ایفیلئیٹ کو معاوضہ دیتا ہے۔ ایفیلئیٹ کو صارف کو مرچنٹ کی ویب سائٹ دیکھنے اور مطلوبہ کارروائی مکمل کرنے پر آمادہ کرنا چاہیے – چاہے وہ رابطہ فارم (Contact Form) بھر رہا ہو، کسی پروڈکٹ کے ٹرائل کے لیے سائن اپ (Signup) کر رہا ہو، نیوز لیٹر کو سبسکرائب کر رہا ہو، یا سافٹ وئیر یا فائلیں ڈاؤن لوڈ کر رہا ہو۔
3. پے پر کلک (Pay Per Click)۔
یہ پروگرام صارفین کو ان کے مارکیٹنگ پلیٹ فارم سے مرچنٹ کی ویب سائٹ پر ری ڈائریکٹ (Redirect) کرنے کے لیے ایفیلئیٹ کی حوصلہ افزائی پر مرکوز (Focuses) ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ایفیلئیٹ کو صارف کو اس حد تک مشغول (Engaged) رکھنا چاہیے کہ وہ ایفیلئیٹ کی سائٹ سے مرچنٹ کی سائٹ پر منتقل ہو جائے۔ ایفیلئیٹ ویب ٹریفک (Web Traffic) میں اضافے کی بنیاد پر ادا کیا جاتا ہے۔
Comments
Post a Comment