Skip to main content

Affiliate Marketing

 

ایفیلئیٹ مارکیٹنگ (Affiliate Marketing)

ایفیلئیٹ مارکیٹنگ فروخت کو بڑھانے (Drive Sales) اور آن لائن آمدنی پیدا کرنے کا ایک مقبول حربہ (Popular Tactic) ہے۔ برانڈز اور ایفیلئیٹ مارکیٹرز دونوں کے لئے انتہائی فائدہ مند ہے۔  

  • 81 فیصد برانڈز اور 84 فیصد پبلشرز ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کی طاقت (Power of Affiliate Marketing) سے فائدہ اٹھاتے ہیں، یہ ایک ایسا اعداد و شمار ہے جس میں اضافہ ہوتا رہے گا کیونکہ امریکہ میں ہر سال ایفیلئیٹ مارکیٹنگ اخراجات میں اضافہ ہوتا ہے۔
  • امریکہ میں ہر سال ایفیلئیٹ مارکیٹنگ اخراجات میں 10.1 فیصد اضافہ ہوتا ہے یعنی 2020 تک یہ تعداد 6.8 ارب ڈالر تک پہنچ جائے گی۔
  • 2018 میں، مواد (Content) کی مارکیٹنگ کے اخراجات روایتی مارکیٹنگ اسکیموں کے ٪62 ہونے کا اندازہ لگایا گیا جبکہ بیک وقت روایتی طریقوں (Traditional Methods) سے تین گنا آگے بڑھ رہا ہے۔ درحقیقت، آن لائن کیے گئے تمام احکامات میں سے 16 فیصد کو ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے اثرات سے منسوب کیا جا سکتا ہے۔
  • مارچ 2017 میں، ایمیزون کا ایفیلئیٹ ڈھانچہ تبدیل ہوا، جس نے تخلیق کاروں کے لیے مصنوعات کی آمدنی کا 1-10 ٪ کی شرح پیش کی، جس سے ایفیلئیٹ افراد کو ان کی غیر فعال آمدنی (Passive Income) کو ڈرامیٹک طور پر بڑھانے کا موقع فراہم کیا گیا۔
  • جیسن اسٹون کی ایفیلئیٹ مارکیٹنگ ، جسے بطور ملینئر مینٹور (Millionare Mentor) کہا جاتا ہے، 2017 میں صرف جون اور جولائی کے مہینوں میں ریٹیلرز کی فروخت میں 7 ملین ڈالر کا ذمہ دار تھا۔

ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کیا ہے؟(What Is Affiliate Marketing?)

ایفیلئیٹ مارکیٹنگ وہ عمل ہے جس کے ذریعے ایک ایفیلئیٹ کسی دوسرے شخص یا کمپنی کی مصنوعات کی مارکیٹنگ کے لیے کمیشن حاصل کرتا ہے۔ ایفیلئیٹ صرف کسی پروڈکٹ کو تلاش کرتا ہے جس سے وہ لطف اندوز ہوتا ہے، پھر اس پروڈکٹ کو پروموٹ کرتا ہے اور ہر فروخت سے منافع کماتا ہے۔ فروخت کو ایک ویب سائٹ سے دوسری ویب سائٹ سے ایفیلئیٹ لنکس کے ذریعے ٹریک کیا جاتا ہے۔

(How Does Affiliate Marketing Work?) ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کیسے کام کرتی ہے؟

چونکہ ایفیلئیٹ مارکیٹنگ تمام پارٹیوں میں مصنوعات کی مارکیٹنگ اور تخلیق (Creation) کی ذمہ داریوں کو پھیلاتے ہوئے کام کرتی ہے، لہذا یہ مختلف افراد کی صلاحیتوں کو زیادہ مؤثر مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے لیے فائدہ اٹھانے کا انتظام کرتی ہے جبکہ شراکت داروں کو منافع کا حصہ فراہم کرتی ہے۔ اس کام کو کرنے کے لیے، تین مختلف جماعتوں کو شامل ہونا چاہیے

1. بیچنے والے اور مصنوعات بنانے والے۔

2. ایفیلئیٹ یا اشتہاری (Advertiser)۔

3. صارفین.

آئیے ان تینوں فریقوں کے پیچیدہ تعلقات (Complex Relationship) کا جائزہ لیتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ایفیلئیٹ مارکیٹنگ ایک کامیابی ہے۔

1. بیچنے والے اور مصنوعات بنانے والے۔

سیلر، خواہ انٹرپرینیور (Entrepreneur) ہو یا بڑا انٹرپرائز (Enterprise)، ایک فروش، مرچنٹ، پروڈکٹ تخلیق کار، یا مارکیٹ میں مصنوعات کے ساتھ خوردہ فروش (Retailer) ہے۔ پروڈکٹ فزیکل ہو سکتی ہے، جیسے گھریلو سامان، یا سروس، جیسے میک اپ ٹیوٹوریل (Tutorial)۔

برانڈ کے طور پر بھی جانا جاتا ہے، بیچنے والے کو مارکیٹنگ میں فعال طور پر شامل ہونے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن وہ اشتہاری بھی ہوسکتے ہیں اور ایفیلئیٹ مارکیٹنگ سے ایفیلئیٹ آمدنی کے حصول سے منافع حاصل کرسکتے ہیں۔

مثال کے طور پر، بیچنے والا ایک ای کامرس مرچنٹ (E-Commerce Merchant) ہو سکتا ہے جس نے ڈراپ شپنگ کا کاروبار شروع کیا اور اپنی مصنوعات کو فروغ دینے کے لیے ایفیلئیٹ شدہ ویب سائٹس کو ادائیگی کرکے نئے سامعین تک پہنچانا چاہتا ہے۔ یا بیچنے والا ایک کمپنی ہو سکتی ہے جو ایفیلئیٹ اداروں کو اپنے مارکیٹنگ سافٹ ویئر کو فروخت کرنے میں مدد دیتی ہے۔

2. ایفیلئیٹ یا پبلیشر(Affiliate or Publisher

پبلیشر کے طور پر بھی جانا جاتا ہے، ایفیلئیٹ یا تو ایک فرد یا کمپنی ہو سکتی ہے جو بیچنے والے کی مصنوعات کو ممکنہ صارفین کے لیے پرکشش طریقے (Appealing Way) سے مارکیٹ کرتی ہے۔ دوسرے لفظوں میں، ایفیلئیٹ مصنوعات کو پروموٹ کرتا ہے تاکہ صارفین کو قائل کریں کہ یہ ان کے لیے قیمتی یا فائدہ مند ہے اور انہیں مصنوعات خریدنے پر راضی کریں۔ اگر صارف پروڈکٹ خریدنا چھوڑ دیتا ہے تو، ایفیلئیٹ آمدنی کا ایک حصہ وصول کرتا ہے۔

ایفیلئیٹ افراد کے پاس اکثر خاص سامعین (Special Audience) ہوتے ہیں جن کی وہ مارکیٹنگ کرتے ہیں، عام طور پر سامعین کے مفادات پر کاربند رہتے ہیں۔ یہ ایک متعین مقام یا ذاتی برانڈ (Private Brand) بناتا ہے جو ایفیلئیٹ صارفین کو اپنی طرف راغب کرنے میں مدد کرتا ہے جو کہ پروموشن پر عمل کرنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔

3. صارفین.

چاہے صارف اسے جانتا ہے یا نہیں، وہ (اور ان کی خریداری) ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے ڈرائیور ہیں۔ ایفیلئیٹ افراد ان مصنوعات کو سوشل میڈیا ، بلاگز (Blogs) اور ویب سائٹس پر شیئر کرتے ہیں۔

جب صارفین پروڈکٹ خریدتے ہیں تو بیچتے اور ایفیلئیٹ منافع (Affiliate Profit) بانٹتے ہیں۔ بعض اوقات ایفیلئیٹ یہ ظاہر کر کے صارفین کے ساتھ پیش پیش رہنے کا انتخاب کرے گا کہ وہ اپنی فروخت کے لیے کمیشن وصول کر رہے ہیں۔ دوسری بار صارفین اپنی خریداری کے پیچھے ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے بنیادی ڈھانچے (Basic Structure) سے مکمل طور پر غافل ہو سکتے ہیں۔

کسی بھی طرح، وہ ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے ذریعے خریدی گئی مصنوعات کے لیے شاذ و نادر (Rarely) ہی ادائیگی کریں گے۔ منافع کا ایفیلئیٹ حصہ خوردہ قیمت (Retail Price) میں شامل ہے۔ صارف خریداری کا عمل مکمل کرے گا اور پروڈکٹ کو معمول کے مطابق وصول کرے گا، ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کے نظام سے متاثر نہیں ہوگا جس میں وہ ایک اہم حصہ ہیں۔

(How Do Affiliate Marketers Get Paid?) ایفیلئیٹ مارکیٹرز کو کس طرح ادائیگی کی جاتی ہے؟

اصل میں ایک پروڈکٹ بیچنے کی پریشانی کے بغیر پیسہ کمانے کا ایک تیز اور سستا طریقہ، ایفیلئیٹ مارکیٹنگ ان لوگوں کے لیے ناقابل تردید ڈرا (Undeniable Draw) ہے جو آن لائن اپنی آمدنی بڑھانا چاہتے ہیں۔ لیکن بیچنے والے کو صارف سے جوڑنے کے بعد ایک ایفیلئیٹ کس طرح ادائیگی کرتا ہے؟

صارفین کو کِک بیک حاصل کرنے کے لیے ایفیلئیٹ کے لیے ہمیشہ پروڈکٹ خریدنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ پروگرام پر منحصر ہے، بیچنے والے کی فروخت میں ایفیلئیٹ کی شراکت کو مختلف طریقے سے ماپا جائے گا۔

ایفیلئیٹ کو مختلف طریقوں سے ادائیگی مل سکتی ہے

1. پے پر سیل (Pay Per Sale)۔

یہ معیاری ایفیلئیٹ مارکیٹنگ کا ڈھانچہ ہے۔ اس پروگرام میں، مرچنٹ ایفیلئیٹ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی (Strategy) کے نتیجے میں صارف کی جانب سے مصنوعات خریدنے کے بعد مصنوعات کی فروخت کی قیمت کا ایک فیصد ادا کرتا ہے۔ دوسرے لفظوں میں، ایفیلئیٹ کو درحقیقت سرمایہ کار کو معاوضہ ملنے سے پہلے پروڈکٹ میں سرمایہ کاری کرنی چاہیے۔

2. پے پر لیڈ (Pay Per Lead)۔

ایک زیادہ پیچیدہ نظام (Complex System)، فی لیڈ ایفیلئیٹ پروگرام ادائیگی (Pay per lead affiliate program) لیڈز کے تبادلوں کی بنیاد پر ایفیلئیٹ کو معاوضہ دیتا ہے۔ ایفیلئیٹ کو صارف کو مرچنٹ کی ویب سائٹ دیکھنے اور مطلوبہ کارروائی مکمل کرنے پر آمادہ کرنا چاہیے – چاہے وہ رابطہ فارم (Contact Form) بھر رہا ہو، کسی پروڈکٹ کے ٹرائل کے لیے سائن اپ (Signup) کر رہا ہو، نیوز لیٹر کو سبسکرائب کر رہا ہو، یا سافٹ وئیر یا فائلیں ڈاؤن لوڈ کر رہا ہو۔

3. پے پر کلک (Pay Per Click)۔

یہ پروگرام صارفین کو ان کے مارکیٹنگ پلیٹ فارم سے مرچنٹ کی ویب سائٹ پر ری ڈائریکٹ (Redirect) کرنے کے لیے ایفیلئیٹ کی حوصلہ افزائی پر مرکوز (Focuses) ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ایفیلئیٹ کو صارف کو اس حد تک مشغول (Engaged) رکھنا چاہیے کہ وہ ایفیلئیٹ کی سائٹ سے مرچنٹ کی سائٹ پر منتقل ہو جائے۔ ایفیلئیٹ ویب ٹریفک (Web Traffic) میں اضافے کی بنیاد پر ادا کیا جاتا ہے۔

Comments

Popular posts from this blog

10 method of Earning

  💻 آن لائن پیسے کمانے کے 10 بہترین طریقے (اردو میں): 1. فری لانسنگ (Freelancing) آپ اپنی مہارت جیسے: گرافک ڈیزائن، ویڈیو ایڈیٹنگ، ترجمہ، آرٹیکل رائٹنگ، یا پروگرامنگ کے ذریعے کمائی کر سکتے ہیں۔ مشہور ویب سائٹس: Fiverr Upwork Freelancer 2. یوٹیوب چینل بنانا ویڈیوز بنائیں (تعلیم، مزاح، معلوماتی، ولاگز، ٹیوٹوریلز) اور اپلوڈ کریں۔ یوٹیوب پر آپ AdSense ، اسپانسرشپ، اور افیلیئیٹ مارکیٹنگ سے پیسے کما سکتے ہیں۔ 3. افیلیئیٹ مارکیٹنگ (Affiliate Marketing) مختلف برانڈز/کمپنیز کی مصنوعات یا سروسز کو پروموٹ کریں اور ہر فروخت پر کمیشن حاصل کریں۔ مشہور نیٹ ورکس: Amazon Affiliate Daraz Affiliate Program (پاکستان) ClickBank 4. آن لائن ٹیچنگ / ٹیوٹرنگ آپ بچوں یا بڑوں کو آن لائن تعلیم دے سکتے ہیں (مثلاً میتھ، انگلش، قرآن، کمپیوٹر، وغیرہ)۔ ویب سائٹس: Preply Cambly Superprof 5. بلاگنگ / آرٹیکل لکھنا اپنی ویب سائٹ یا بلاگ بنائیں، مفید مواد شئیر کریں اور گوگل ایڈسینس یا افیلیئیٹ سے پیسے کمائیں۔ بلاگنگ کے لیے WordPress یا Blo...

Trading

  ٹریڈنگ کیا ہوتی ہے؟ ٹریڈنگ ایک بنیادی اقتصادی تصور ہے جس میں اثاثہ جات کی خرید و فروخت شامل ہوتی ہے۔ ان میں مختلف اشیاء اور سروسز شامل ہو سکتی ہیں، جہاں خریدار، فروخت کنندہ کو معاوضہ ادا کرتا ہے۔ دیگر صورتوں میں، اس ٹرانزیکشن میں ٹریڈ کرنے والی فریقین کے مابین اشیاء و سروسز کا ایکسچینج شامل ہو سکتا ہے۔ مالی مارکیٹس کے سیاق و سباق میں، ٹریڈ کیے جانے والے اثاثہ جات  مالیاتی آلات  کہلاتے ہیں۔ ان میں اسٹاکس، بانڈز، Forex مارکیٹ میں موجود کرنسی کے جوڑے، آپشنز، Futures، مارجن پراڈکٹس، کرپٹو کرنسی، اور مزید بہت کچھ شامل ہو سکتا ہے۔ اگر یہ اصطلاحات آپ کے لیے نئی ہیں، تو گھبرائیں مت – ہم بعد میں اس آرٹیکل میں ان تمام چیزوں کی تفصیل بیان کریں گے۔ ٹریڈنگ نامی اصطلاح عموماً قلیل مدتی ٹریڈنگ کے لیے استعمال کی جاتی ہے، جہاں ٹریڈرز نسبتاً مختصر مدت کے دوران پوزیشنز میں داخل ہوتے ہیں اور اس سے خارج ہوتے ہیں۔ تاہم، یہ تصور کسی حد تک گمراہ کن ہے۔ در حقیقت، ٹریڈنگ سے مراد مختلف حکمت عملیوں کی ایک حد ہوتی ہے، جیسے کہ ایک روزہ ٹریڈنگ، سوئنگ ٹریڈنگ، رجحان پر مشت...

Teaching Online

    آن لائن ٹیچنگ آن لائن قرآن ٹیچنگ۔۔۔ آپ آن لائن قرآن ٹیچنگ کرنا چاہتے ہیں, یا کوئی بھی سبجیکٹ آن لائن پڑھانا چاہتے ہیں تو اس تحریر کو غور سے پڑھیں ان شاء اللہ مفید ثابت ہوگی۔۔۔ آن لائن سٹوڈنٹس کیسے تلاش کریں، اپنی اکیڈمی کو کیسے پرموٹ کریں، زیادہ سے زیادہ فوائد کیسے حاصل کریں ان سب سوالوں کے جواب آپ کو اس تحریر سے ملیں گے۔۔۔ ــــــــــــــــــــ کچھ سالوں سے پاکستان اور دنیا بھر میں آن لائن ٹیچنگ کا رجحان بہت تیزی سے بڑھ رہا ہے۔۔۔ خاص کر پاکستان میں آن لائن قرآن ٹیچنگ کا ٹرینڈ بہت ٹاپ پر ہے سینکڑوں چھوٹی بڑی اکیڈمیاں خدمات سرانجام دے رہی ہیں۔۔۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کو آن لائن سٹوڈنٹس ملیں سیٹ اپ پھلے پھولے تو کچھ ٹپس اور طریقہ کار آپ سے شئیر کرتا ہوں ان پر عمل کریں ان شاء اللہ العزیز ضرور بہ ضرور سٹوڈنٹس ملیں گے۔۔۔ اس بات کی 100 فیصد گارنٹی ہے کہ اگر آپ یہ کام پروفیشنل انداز میں بھرپور طریقے سے کریں تو آپ کو سوچ سے کہیں زیادہ فوائد ملیں گے ان تمام طریقہ کار اور ٹپس اینڈ ٹرکس پر بہت سے لوگ تجربات کر چکے اور کر رہے الحمدللہ سوچ سے زیادہ فائدہ حاصل ہوا۔۔۔ ـ...